23 Şubat 2017 Perşembe

ÖZGÜRLÜK!

Kuş görünce aklınıza ilk ne geliyor? 
Benim aklıma ilk gelen şey özgürlük!
Sonrasında ise aniden gelen uçma isteği.. :)


Kuş figürlü her şeyi de çok severim. Bu eteği almamdaki tek sebep de tabi ki kuş!



Etek: Bershka
Kazak: Stradivarius

Kışın opak çoraplarla yazın ise spor ayakkabılarla kombinlemeyi çok seviyorum bu tarz etekleri..

Bu sezon nakışlı, yamalı parçalar çok moda! Her mağazada bulabilmek mümkün. 
Ayrıca bu trendle ilgili en çok hoşuma giden şey bu "yama"ları tek tek alıp zevkimize göre istediğimiz parçaya istediğimiz şekilde uygulayabilmek!

Trendleri yakından takip eden mağazalarda bu aralar rengarenk yamalar bulmak mümkün. Ayrıca tuhafiyelerde de çeşit çeşit yamalar yıllardır satılmakta :)


Berhska'daki kuşlular tabi ki favorim! :)




H&M ve Stradivarius'taki Unicorn'lu takımları almazsam gece uyuyamam galiba :)

2 yorum:

  1. Bu tarz payetli aplikeleri H&Mde de görmüştüm. Aplike delisi olduğum için kasada ilgimi çekti. Ayrıca geçende instagramda paylaştığın metalik yeşil dipliner için gittim Ankamalle, ancak orada yoktu diplinerlar. Bulsaydım iyi olacaktı. Çünkü dipliner almaya girip 200 kusur liralık alışverişle çıkıp bir de dipliner alamamam bir dahaki dipliner için girişimde harcama hasılatımın artacağından korkuyorum:))))

    YanıtlaSil
  2. Bu yamalar kıyafetlerin havasını çok değiştiriyor, seviyorum ben de :)) Bu eteğini de çok beğeniyorum ve sana da çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...