13 Aralık 2016 Salı

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30 Nemlendirici

Cilt bakımı ürünleri arasında iki favorim var; nemlendiriciler ve güneş kremleri. Her gün kullanılan ürünler olduğu için de içerik, yapı ve cilt üzerindeki uzun süreli etkileri oldukça önemli. Bu nedenle ürün seçerken çok fazla noktaya dikkat etmek, doğru ürünü bulmak içinse bol bol ürün denemek gerekiyor.


Geçtiğimiz günlerde Dermokozmetika denemem için Bioderma Hydrabio serisinden bir nemlendirici gönderdi. Cilt doktorum da bana Hydrabio serisini önermişti. Aynı serinin gece kullanılan nemlendiricisini kullanıyordum ve çok memnundum. Normalden yağlıya dönük cildim kış soğuklarıyla pul pul oluyor. Bu nedenle makyaj öncesi cildimi iyice nemlendirmem gerekiyor. Tabi kullandığım kremin yağsız olması gerekiyor.



Bioderma Hydrabio Perfecteur, gündüz kullanılabilen bir nemlendirici. Makyaj altında harika bir baz oluyor. Cilde hafif bir ışıltı veriyor. Bu ışıltı yağlı gibi değil canlı bir parlaklık. Üzerine uygulanan makyajın kalıcılığını arttırıyor. Cildi yeterince nemlendiriyor ama çok kuru ciltler için yeterli olmayabilir. Normal, karma ve kuru ciltler rahatlıkla kullanabilir.
30 faktör güneş koruyucu içermesi ise en büyük artılarından. Evden çıkmadığım günlerde sadece nemlendirici ile günü geçirebiliyorum.


İçerik olarak doğal ya da organik olmasa da benzer ürünlere göre oldukça temiz sayılır. Beni rahatsız eden zararlı bir kimyasal içermiyor. Oldukça hafif bir yapısı var, cilde uygulandığında ağırlık yapmıyor. Kısa sürede emiliyor, yağlı bir his bırakmıyor.
Ürünün pompalı bir şişede olması kullanım kolaylığı sağlıyor. Tek pompada tüm yüz için yeterli miktarda ürün çıkıyor ve şişenin ağzında ürünün kuruması ya da birikmesi önlenmiş oluyor.
Ben hem doktorumun önerisi hem de kendi deneyimlerime dayanarak, bütün Bioderma ürünlerini içim rahat bir şekilde kullanıyorum.


Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30 ve diğer Bioderma ürünlerini incelemek isterseniz, Dermokozmetika’ya mutlaka bir göz atın. Çünkü gördüğüm en uygun fiyatlar bu sitede. Ayrıca kargo konusunda oldukça hızlılar. Ürünün gönderileceğini söylemelerinin üzerinden 24 saat geçmeden kargo elime ulaştı. Paketleme oldukça özenliydi ve yanında bolca tester koymuşlardı. Benim için dermokozmetik ürünlerde Dermokozmetika’yı çekici kılan en önemli iki özellik uygun fiyat ve hızlı kargo olmasıydı. Bundan sonra da sıkça tercih edeceğim bir site olacak. Hatta testerların içinde bulunan Phyto saç kremine bayıldım, en kısa sürede tam boyunu almayı düşünüyorum.
Siz en çok hangi Bioderma ürününü seviyorsunuz? Dermokozmetika’yı denediniz mi?

6 yorum:

  1. Bioderma'nın Hydrabio serisi benim de favorim! Perfecteur'ü de çok duydum ama denemdim, aklımda! Bir de Phyto ürünlerini aşırı merake diyorum ama almaya sıra gelmiyor resmen :))) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de saç ürünü kullanmayı pek sevmiyorum ama Phyto'ya annem de ben de bayıldık <3 Tam boyunu alıcaz :)
      Teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Bu nemlendiriciyi gerçekten çok merak ediyorum. Ben Hydrabio serisinin serumunu kullandım bu sene ve çok memnun kaldım. Cildim çok fazla kuru olduğu için de, nemlendiriciyi havalar ısınınca mutlaka alıp deneyeceğim. Güle güle kullanılsın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hydrabio nem konusunda çok başarılı <3 ama çok kuru ciltler için yeterli olur mu çok emin olamadım ben de, yazın kullanıp riske atmamak en iyisi ;)

      Sil
  3. Bioderma ürünlerini ben de seviyorum. Özellikle dermatit için olan serisinden çok memnun kalmıştım. Bu nemlendirici de aklımda olsun, elimdeki ürünler olur da biterse deneyeyim 😄

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...