6 Nisan 2016 Çarşamba

Cyrene Shea Orange Nourishing Botanical El Kremi

El kremi kadınlar için olmazsa olmazdır. Her çantada mutlaka bulunur. Hatta çantamızdan çıkarıp sürdüğümüz kremi yanımızdakilere ikram etmek gibi değişik bir huyumuz da vardır.. :)

En çok kullanılan bakım ürünlerinden biri olduğu için piyasada birçok el kremi çeşidi var. Benim el kreminden beklentim öncelikle temiz içerikli olması. Gün içerisinde birden fazla uygulayabiliyorum, içeriğinde paraben, renklendirici, petrol türevi kimyasallar bulunması beni oldukça rahatsız ediyor.

Cyrene son zamanlarda sevdiğim markalar arasında. Black Friday için çıkarttıkları sürpriz kutudan çıkan Organik Shea Butter içeren el kremi, doğal içerikli el kremi arayışımı bitirdi.


Öncelikle ürünün portakal aromalı olmasına üzülmüştüm. Portakal en sevdiğim meyveler arasında ilk 3'te olmasına rağmen turunçgiller içeren ürünler kullanmaktan pek hoşlanmıyorum. Bu ön yargı ile denedim kremi fakat hiç de rahatsız edici olmayan bir kokuyla karşılaştım. Bunun en büyük sebebi portakal aromasının yapay parfümlerle değil doğal portakal aroması ile sağlanmasıydı. Shea yağının etkisini de unutmamak gerek tabi ki. Kısacası kokusuyla benden geçer not aldı.


İçeriğinde parafin, paraben, alkol, renklendirici, parfüm, petrol türevleri bulundurmuyor. Doğal yağlarla zenginleştirilmiş içeriği ile ellere yoğun nem sağlıyor. Shea yağının nemlendirme konusunda tek başına bile ne kadar başarılı olduğu zaten biliniyor. Yapış yapış bir his bırakmıyor, eller tarafından çabucak emiliyor. Etkisi uzun sürüyor. Hem yapısı hem içeriği tam olarak istediğim gibi yani. Geceleri sürüp içim rahat bir şekilde uyuyabiliyorum.

Aldığım zaman yani Aralık'tan beri kullanıyorum, hem çatlayan ellerimi iyileştirdi hem de Ankara'nın kuru ayazında ellerimin çatlamasını engelledi. Çok ağır yapılı olmadığı için yazın da sık sık kullanacağım bir el kremi olacak.
Ürünün tek kötü özelliği, 52 lira olan fiyatı. Doğal içerikli ürünler diğerlerine kıyasla daha pahalı olduğu için bunu da görmezden gelebiliriz sanırım. 100 ml'lik boyunu yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ve yarısını anca bitirebildim.

Benim gibi Cyrene Shea Orange Nourishing Botanical el kreminin deneyip bayılan var mı?
 Sizin favori el kreminiz hangisi?

4 yorum:

  1. 4 aydır halen kullanıyor olman ve temiz içeriğiyle fiyatı görmezden gelinebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ben de öyle düşünüyorum :)

      Sil
  2. Cyréne'in en kötü yanı fiyatı zaten ne yazık ki... ama içerik ve etki birleşince insan değer diye düşünüyor. Güle güle kullan, kış için aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, içerikleri gayet güzel. keşke böyle daha çok ürün daha çok marka olsa..
      çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...