4 Kasım 2015 Çarşamba

Holika Holika Tomato Essence Mask Sheet

Holika Holika'nın Ankara'da açıldığından bu yazımda bahsetmiştim. 
Ürünlerin özellikle ambalajlarının ve mağazanın ne kadar cici olduğunu bilmeyen kalmamıştır sanırım :)

Mağaza keşif gezimizde tek kullanımlık maskeler en çok ilgimi çeken ürün grubuydu.. Tomato Essence Mask Sheet ilk denediğim maske oldu.



 Domatesin cilde faydaları saymakla bitmiyor. Özellikle cilt beyazlatma konusunda oldukça başarılı olduğu söylendiği için denemeden geçemedim. Üstelik içerdiği A, K ve C vitamini ise hem akne tedavisinde hem cilt yenilenmesinde önemli rol oynuyor. 

Holika Holika'nın domates maskesi de A, C, K vitamini içeriyor, cildin yumuşak ve esnek olmasına yardımcı oluyor. İçerdiği likopen ile kızarıklıkları azaltıyor, cilt hücrelerini UV ışınlarına karşı korumaya yardımcı oluyor.


Öncelikle ürünün ambalajını çok sevdim, ama keşke arkasında içerik bilgisi de olsaydı..
Yüz yıkama jeli ile temizlediğim yüzüme paketten çıkan maskeyi uyguladım. 15-20 dakika bekledikten sonra maskeyi yüzümden çıkardım. Cildimde fazlasıyla ürün kalmıştı. Onları da elimle masaj yaparak yedirmeye çalıştım.
Sabah uyandığımda cildimde hala bir miktar ürün hissediliyordu. Tamamı cilt tarafından emilmemişti. Benim gibi yağlıya dönük bir cildiniz varsa size de biraz fazla gelebilir.. 
Kokusunun domatesle ilgisi yoktu. Sıradan bir maske ya da krem gibi kokuyordu, üstelik sanırım parfüm de içeriyor. Cilt maskelerinde daha doğal ürünlerden yana olduğum için içerik bakımından çok sevdiğim bir ürün olmadı.
Sabah uyandığımda cildim aydınlık ve parlaktı. Tek kullanımlık maskelerden görülebilecek en yüksek fayda bu sanırım, bu işi de başarıyla yaptı. Daha iyi yorumlamak için düzenli kullanmak gerekiyor.

Siz denediniz mi domatesli maskeyi? Sizin favori tek kullanımlık maskeniz hangisi?

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...