9 Kasım 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Pastel Moonlight Highlighter

Aylardır aranan, sonunda bulunan Pastel Moonlight Highlighter Denedim Biliyorum'da!


Pastel'in birkaç ay önce çıkardığı Moonlight, Benefit likit aydınlatıcıya muadil olarak gösteriliyor. Aydınlatıcıyı çok seven biri olarak hemen denemek istedim ama o kadar çok aradım ki! Sonunda bulup denediğimde hayal kırıklığına uğradım!



Likit aydınlatıcılarla ıslak görünümlü, daha doğal bir aydınlık elde etmek mümkün. Toz aydınlatıcılara göre çok daha kalıcı oldukları da ayrı bir gerçek. Yalnız Pastel Moonlight o kadar simli ki, doğal görünümden oldukça uzak bir sonuç elde ediyor insan..
Dışarıdan tatlı bir pembe gibi görünürken cildimde oldukça metalik gri duruyor. Bu nedenle yanaklarıma uygulamaya pek cesaret edemiyorum. Sadece kaş altı ve göz pınarları için uygun bence. Makyajda gümüş tonlarından hiç hoşlanmadığım için renk konusunda büyük hayal kırıklığı yaşadım.



Yapısı fazla akışkan değil. Rahatça uygulanabiliyor. Fırçayla da fırçasız da hemen dağılıyor ve sabitlenmesi için biraz beklemek gerekiyor. Kalıcılığı da orta seviyede fakat içindeki küçük simler etrafa bulaşabiliyor.


Okuduğum yorumlar sonrasında çok büyük beklenti içindeydi fakat hiç birini bulamadım. Sadece uygun fiyatlı bir likit aydınlatıcı arıyorsanız bir şans verebilirsiniz. Ayrıca makyaj çantasında taşımak için de çok uygun, hem minik şişede hem fırçası içinde.

Pastel Moonlight Highlighter için puanım: 2,5/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı

Siz denediniz mi Moonlight'ı? Sevenler kimler? :)

12 yorum:

  1. pek çok kişinin sevmediğini okudum bu ürünü iyiki almamışım simli şeyleri pek sevmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de parlayan şeyleri çok sevsem de makyajda simden pek hoşlanamıyorum :(

      Sil
  2. Gümüş renk beni de pek çekmiyor, belki de bu yüzden elimde sürünüyor ürün :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mary lou'nun yerini tutmuyo hiç bişey :)

      Sil
  3. Daha dün arkadaşıma aldık 11.50 idi fiyatı büyük bir hevesle almıstı senin yorumundan sonra memnun kalacağını düsünmüyorum çünkü o da gümüş tonlarını hiç sevmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki onun teninde daha farklı durur, bende pembeliği hiç belli olmadı :(

      Sil
  4. gerçekten rengi çok hoş gözüküyor ama ben de senin gibi fazla metalik tonları çok doğal bulmuyorum yüzde. Farklı aydınlatıcı önerilerini de bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the balm'ın aydınlatıcılarına bayılıyorum, ben mary lou kullanıyorum, tavsiye ederim! renk seçenekleri de var :)

      Sil
  5. En iyi sonuç ıslak sümker bak :D İri simleri kayboluyo böylece bebek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simler gitse de o gümüş renkten ben hiç hoşlanmadım :(

      Sil
  6. Yaa var ya o gümüş tona resmen illet oldum ki ben metalik makyaj seviyorum bilirsin o derece tiskindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke biraz pembe olabilseymiş, o zaman hepimiz daha çok severdik :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...