19 Mayıs 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Wet'n Wild Tekli Farlar

Bu hafta Denedim Biliyorum'da Wet'n'Wild tekli farlar var!
Özellikle Brulee ve Nutty oldukça çok konuşulan ve ilk zamanlar bulması oldukça zor olan bu farlar hakkında biz neler düşünüyoruz bakalım :)



Far makyajımın vazgeçilmezlerindendir. Günlük makyajımda hep açık ve parlak renkler kullansam da gece makyajımda koyu renkler kullanmayı seviyorum. Özellikle gölgeli, dumanlı göz makyajı favorim. Bunun için de oldukça koyu siyah ve mat bir fara ihtiyacım vardı. Bu ihtiyacımı Panther rengi ile karşıladım.


Panther oldukça koyu, bol pigmentli ve mat bir siyah. Tek başına kullanılmaya uygun değil. Gölgelendirme yapmak için harika bir renk. Kolayca karışıyor, dağıtılabiliyor ve rengini iyi veriyor. Kullanırken dikkatli olmak gerekiyor. :)


Kendi halinde de oldukça kalıcı olan bu rengi far bazıyla kullandığımda en ufak bir bozulma, dağılma, birikme olmuyor. Islak kullanıldığında eyeliner görevi de görebiliyor aynı zamanda. 

Wet'n'wild far paletlerini çok sevmiyorum normalde, pigmentasyonu çok az olduğu için. Bu tekli far beklentimin çok çok üstünde çıktı. Uygulama sırasında tozutuyor olması ve ambalajının basitliği dışında sevdiğim bir ürün oldu.
İçerikten bahsetmeye gerek görmüyorum, çünkü paraben de dahil olmak üzere bir çok kimyasal içeriyor.

Bengü'de görüp çok beğendiğim Nutty de alınacaklar listeme girdi! :)

Wet'n'wild Panther için puanım: 4/5

Sizin tekli farlarda favoriniz hangisi?

Diğer renkleri için mutlaka ziyaret etmeniz gerekenler: 
Nutty için Bengü'nün blogu
Brulee için Fatma'nın blogu
Brulee için Sevgi'nin blogu

4 yorum:

  1. Ben bu rengin hiç bu kadar renk vereceğini düşünmemiştim, baya iyiymiş ;)

    YanıtlaSil
  2. brulee her gün kullandıklarımdan nutty de var elimde seviyorum güzel bir renk..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten mat ve net bir siyahmış, hiç böyle siyah farım olmamış ve bunu yeni fark ettim desem :)
    Performans konusunda beni de çok şaşırttılar, diğer renklerine de bakayım diyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...