13 Nisan 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Ceradolin Nemlendirici Losyon Hidro & Lipo

Denedim Biliyorum'da bu hafta bir Türk markası var, Dermadolin!
Ceradolin, Dermadolin markasının nemlendirici losyon serisi. 


Losyon hidro olan su bazlı, lipo olan ise yağ bazlı. 
Hidro seramid, bitkisel hiyaluronik asit, doğal shea yağı, skualen, E vitamini, dimetikon ve gliserin içeriyor.



Özellikle kuru, hassas ve dış etkilerle yıpranmış cilt ve sivilce, egzama, lazer tedavileri sonrasında kuruyan cildin doğal nem dengesini sağlayan bir ürün Ceradolin losyon.
 Su bazlı olduğu için oldukça akışkan bir yapıya sahip. Cilde uygulandığında çok çabuk emiliyor. Yüz, eller ve vücut için kullanılabileceği yazıyor fakat ben bu çok amaçlı ürünlerden pek hoşlanmıyorum normalde. Vücudum özellikle kışın oldukça kuruyabilirken yüzüm yağlıya dönük karma olduğu için aynı tür ürünü kullanamıyordum. Yalnız bu losyon gerçekten hepsi için çok ideal. Bir kere yağ içermiyor, su bazlı olduğu için yüzümün ihtiyacı olan nemi sağlıyor.
Cilt bakımında en önemli iki unsur temizleme ve nemlendirme. Bir de güneşe karşı koruma. Bunun dışında "nemlendirici" adı altında satılan bol kimyasallı süslü püslü ürünlere cildimizin hiç ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. Ne kadar fazla ürün kullanılırsa o kadar kimyasala maruz kalıyoruz bu da bir yerden sonra faydayı bırakın zarar vermeye başlıyor. Ceradolin hidro ise sadece cildin ihtiyacı olan nemi vermek konusunda gayet yeterli. Bu nedenle gece nemlendirmesi için özellikle normal ve yağlıya dönük ciltler için oldukça uygun.


Lactic acid, phenoxyethanol, paraffinum liquidum, glycolic acid gibi orta ve düşük seviyede tehlikeli bulunan birkaç kimyasal dışında güzel bir içeriğe sahip.

Ceradolin Losyon Lipo ise yağ bazlı. Hidroya göre daha yoğun kıvamlı, krem yapısına yakın. Hidronun yetersiz kaldığı çok kuru ciltler için uygun. 


Kış aylarında özellikle kol ve bacaklarımda kuruma sorunu yaşıyorum. Hidro olanın yetersiz kaldığı anlarda lipo yetişiyor imdadıma. Cildimin en kuru olduğu noktalarda mesela ayak bakımında ve manikür-pedikür sonrası tırnak diplerime kullanıyorum.


Bunun içeriğinde ise phenoxyethanol dışında rahatsız edici bir kimyasal yok. Diğer bileşenler bitkisel ya da zararsız maddeler.

Bu markayı daha önce duymamıştım fakat özellikle lazer epilasyon yaptıranlar arasında oldukça ünlüymüş. Losyonları kullanmadan önce yaptığım araştırmada gördüm ki bu tür uygulamalardan sonra oldukça işe yarıyormuş. Bunun yanı sıra sivilce tedavisi görenlere de sıkça önerilen bir losyonmuş. 

Hidro olanı genelde yüzüme geceleri nemlendirici olarak, lipo olanı ise duştan sonra ya da geceleri uyumadan vücuduma özellikle kol ve bacaklarıma uyguluyorum. Her ikisi de çabuk emiliyor. Lipo olanı sürüp uyuduğum gecelerde sabah uyandığımda yine de yeterince nemli olmuyor cildim. Sanırım günde 1 kez uygulama bana yetmiyor kış aylarında. Bu nedenle günde 2'ye çıkardım, bu şekilde daha yeterli bir nemlendirme sağlıyor.

Ceradolin Losyon Hidro için puanım: 4/5
Ceradolin Losyon Lipo için puanım: 4/5

Ürünü denememiz için gönderen Dermadolin'e çok teşekkürler.

*Dermadolin ürünlerini eczanelerde bulabilirsiniz..

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;

3 yorum:

  1. nerelerde satılıyor acaba benim cildim aşırı kuru bulamadım bir güzel krem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın yazmayı unutmuşum hemen ekliyorum, eczanelerde bulabilirsin ;)

      Sil
  2. Lactic asid zararli icerik degil canim. Yogurt ve sutten elde edilen kimyasal peelinglerde kullanilan bir asit turu. Bu losyonlardaki miktarin da cok yuksek oldugunu dusunmuyorum. Bu aralar ben de yuzum dahil her yerimi nemlendirmede bu losyonlari kullaniyorum. Senin de yazdigin gibi tek bir urun yeterli belki de bir suru kimyasal yuklemektense ;)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...