25 Haziran 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Sephora 2 in 1 Waterproof Göz Makyaj Temizleyici

Bir haftanın "Denedim Biliyorum" yazısıyla daha buradayız!
Her hafta farklı ürünler ve farklı markalar deneyip yorumlamaya çalışıyoruz, bu hafta da bir makyaj temizleyici konuğumuz oldu..


Genel olarak makyaj temizleyici sevmediğimi, kullanmadığımı daha önce de yazmıştım. Sırf bu ek temizleme basamağı bana zor geldiği için suya dayanıklı makyaj malzemeleri kullanmıyorum günlük makyajımda. Sadece yazlıkta, biraz daha kalıcı, dayanıklı bir makyaja ihtiyacım olduğunda bu tür ürünleri kullanıyorum. Bu makyajı temizlemek için de waterproof makyaj temizleyiciler dışında başka hiç bir şey işe yaramadığı için bir şişe de bunlardan alıyorum, mecburen.


Sephora'nın 2 in 1 suya dayanıklı göz makyaj temizleyici jelini, hassas ciltler ve lens kullananlar için uygun olduğu için deneme listeme almıştım. Lens kullanırken göz makyajına ve temizliğine ayrıca dikkat etmek gerekiyor çünkü.
İçeriğindeki mavi kantaronun göz makyaj temizleyici ürünlerde bulunması hoşuma gidiyor. Güzel bir etki bırakıyor.


Daha önce çift fazlı temizleyiciler, misel sular ve makyaj temizleyici sütler kullanmıştım ama jel formunda bir makyaj temizleyici kullanmamıştım. Temizleyici süt ya da çift fazlı temizleyiciler kadar yoğun bir yapısı yok, yağlı bir his yerine tam tersi taze, ferah bir his bırakıyor tabi makyajı temizleyebilirse! 

Bırakın suya dayanıklı makyajı, normal makyajı bile temizlemeye yetmiyor! Pamuğa döktüğüm jel ile gözlerime uyguluyorum fakat makyajı çıkarabilmesi için sert bir şekilde ovalamam gerekiyor, üstelik tek pamuk da yetmiyor, 2,3,4... Elinizi korkak alıştırmayın!


Suya dayanıklı makyajı temizleyebilmesi, aynı zamanda nemlendirici bir etki bırakabilmesi için içeriği de oldukça kalabalık ve tabi ki pek de temiz değil! 

Şişe tasarımı güzel ve pompalı oluşu kullanım kolaylığı sağlıyor, bitene kadar hijyenik kalmasını sağlıyor.

Sephora 2 in 1 Waterproof Göz Makyaj Temizleyici İçin Puanım: 1,5/5

Ürün hakkında diğer kızların yorumlarını okumak için;
Hassas-Karma Ciltler için Fatma'nın yazısı,
Kuru-Karma Ciltler  için Sevgi'nin yazısı,
Çok Kuru Ciltler için Bengü'nün yazısı.

Instagramda @denedim_biliyorum adıyla bizi bulup takip edebilirsiniz!

6 yorum:

  1. Vuhuu en yüksek puanı senden almış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şişe tasarımı + pompalı oluşundan aldı puanı :)

      Sil
  2. Lanet gibi bi ürün la bu :D

    YanıtlaSil
  3. Fiyatını bilmiyorum ama artık hem çok iyi temizleyen hem de fiyatı uygun olan misel sular var. Alınmayacaklar listeme ekleyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle canım misel sular çok çok daha iyi temizliyor ve yapıları daha hafif.. bu çok gereksiz bir ürün..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...