31 Mart 2014 Pazartesi

2014 Bahar Saç Trendleri

Bahar geldi sonunda! Koyu renk ojelerden, koyu renk kıyafetlerden kurtulmanın zamanı geldi!

Saçları da unutmamak gerek tabi.. Belki biraz rengini açmak, belki hafif gölgeler ya da biraz boyunu kısaltmak.. Değişim yapmak için bahar çok doğru bir zaman!

Bu sezonun saç trendleri de size ilham olsun..


*Ciara favorim.. Hem boyu hem rengi harika!






*Örgü bu sezon da trend!


*Salaş toplanan saçlar bahar ve yazın vazgeçilmezi..



*Doğal dalgalar, serbest bırakılmış saçlar bu sezon da her stile uyum sağlıyor.


*Bebek modası da tabi ki Harper Beckham'dan! :)


*Julianne Hough modası geçen kahküller için harika bir yöntem bulmuş.. :)


*Kate Winslet doğal dalgalarıyla hem spor hem de şık görünüyor.. 


*Bella Thorne ve rengarenk saçları tam festivaller için! Biraz renk arayanlara güzel bir alternatif..

Sizin favoriniz hangisi? Bu bahar sizin saçlarınızda durum ne, hadi paylaşın benimle! :)

8 yorum:

  1. Doğal dalga ve hafif gölge favorim:) keşke biraz daha saçım uzasa:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dalgalı saçı ben de çok seviyor fakat bi türlü kendime yakıştıramıyorum :( siz yapın ben bakayım :)

      Sil
  2. İlk fotoğraftaki saçlara ve minik Harper'a bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. Ellaaammm örgüden nefret ederim ziraa bütün ilkokul yıllarım örgüyle geçti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. modayı ilkokuldan öngörmüşsün demek kuşuum :D

      Sil
  4. Azcık uzatmaya çalışanlardanım ben :P Uzasınlar kulak hizamda kestiricem hepsini :D
    Yalnız sanki kocaman topuzlarımı özledim ben yaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yıl uzun saç moda, o zaman biraz uzatalım hep beraber :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...