21 Aralık 2013 Cumartesi

Subble&Cubble

Blogger buluşmaları sayesinde birbirinden güzel insanlar tanımanın yanı sıra harika firmalar, harika ürünler de tanımış oluyorum.
Subble&Cubble da geçtiğimiz günlerde düzenlediğimiz Blogger Yılbaşı Partisi'nde tanıştığım, bize sponsor olup misss kokulu hediyeler gönderen bir firma.

Özel tasarlanmış, konsepte uygun hale getirilmiş hediyeler her zaman yüzümü gülümsetmiştir. Subble&Cubble sabunları da böyle.. Bizim temamız yılbaşı olduğu için Selin Hanım bize birbirinden güzel yılbaşı figürlü sabun hazırlamış.

Paketi o kadar güzeldi ki açmaya kıyamadım!


Kutudan taşan miss kokular açmam için beni zorladı! :)


Benim kutumdan çok sevdiğim kar tanesi ve kırmızı bir noel baba çıktı! Ben tabiki bunlara kıyıp kullanmayacağım ama banyoda görmek beni mutlu edecek.. :)

Yılbaşı hediyesi için harika bir seçenek.. Subble&Cubble'ın facebook ve instagram hesaplarını takibe almanızı öneriyorum, koklayamasanız da harika sabunlar göreceksiniz! :)

Instagram: subblecubble

Subble&Cubble ve Selin Hanım'a harika hediyeleri için çok teşekkürler!

2 yorum:

  1. Her zaman ki gibi gene aynı olan bir ürünümüzle karşınızdayız! Şaka bi yana iyi denk getirmişiz gene ^^
    Gerçi hangisinin denk geldiği pek önemli olmazdı çünkü çok tatliş bu sabunlar! Bende kullanmaya kıyamayacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bütün çeşitleri birbirinden tatlıştı zaten! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...