30 Kasım 2013 Cumartesi

Christopher Kane "Brain Scan"

Soyut desenler kıyafet ve aksesuarda en sevdiğim desenlerdendir. Özellikle rengarenk olanlar!

Christopher Kane sayesinde son zamanlarda soyut desenli parçalar yeniden yükselen bir trend haline geldi.. Elbise ve eteklerde sıkça görülen bu trend kışın fularlarda boy gösteriyor.

Christopher Kane'in soyut desenli elbisesini çok seven sadece ben değilmişim, 3 ünlü pişti olmuş bile!


Jennifer Hudson altın detaylı, siyah klasik elbiseyle ilgisi olmayan bir ayakkabı seçmiş, sanki sıradanlaştırmış görüntüsünü.. 


Katy B ise clutchına ne kadar bayılsam da sıradan ayakkabısıyla sınıfta kaldı..


 İşte elbisenin hakettiği ayakkabı! :) Jennifer Lopez mor Giuseppe Zanotti bootieleriyle elbiseyi harika tamamlamış!

Sadece elbisesi değil, Christopher Kane'in diğer tasarımları da oldukça sık tercih ediliyor. Hatta The Saturdays grubu üçünü birlikte kullanmış. :)


İlerleyen günlerde soyut desenleri daha fazla göreceğimizin resmi açıklaması gibi bu görüntüler.. :)

Benim favorim belli, siz hangisini beğendiniz?

2 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel :) Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim .İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. desen fikri inanilmaz, bayiliyorum boyle yaratici insanlara !!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...