20 Nisan 2013 Cumartesi

Coachella 2013 Trendleri

Amerika'nın en büyük müzik ve yaz festivali Coachella..
Benim de her yıl çook uzaktan takip ettiğim, en çok kimler ne giymiş diye televizyondan, internetten takip ettiğim bir festival.
Aslında bence Coachella yaz trendlerini erkenden görebildiğimiz bir moda şovu..

Bakalım bu yıl kimler neler giymiş :)

Hemen hemen herkeste bu çiçekten yapılmış taçlardan vardı.. Baharı ve yazı karşılamanın en sevimli yolu bu galiba! :)




Miniler altına giyilen botlar da oldukça fazlaydı.. :)


Hippi stilini tamamlayan saç bantları benim favorim! :)



Geçen yıl başlayan kısa üst trendi bu yıl daha bir bomba gibi! :)





Kot şortlar her yıl olduğu gibi en çok tercih edilen parçaydı..


Kocaman şapkalar bu yaz yine bizlerle olacak gibi görünüyor..



Meyve-sebze desenli kıyafetler de yükselen trendler arasında.. Ayrıca Solance Knowles'in elbisesi favorim! :)



Erkeklerde ise desenli üstler ve desenli şapkalar oldukça popüler!



Coachella ardından her yıl olduğu gibi yaza özlemim oldukça artmış durumda! :)
Havalar artık ısınsın diyor ve yeni trendleri denemek için sabırsızlanıyorum..
Siz hangisini sevdiniz en çok?

11 yorum:

  1. Bu tarza gerçekten bayılıyorum!
    Özellikle ilk görsel favorim oldu :)
    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk görseli ben de çok seviyorum, ilham verici! ;)

      Sil
  2. kardeşi beyonce'e ne kadar çok benziyor di mii :)
    ayy benim de yaza özlemim depreşti. havalar ısınsa artık da şortları, minileri çıkarsak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evveeet! yazın gelmesini en çok şort giymek için istiyorum :)

      Sil
  3. Çiçekli bantlar, taçlar gerçekten çok güzel, ben de bu yüzden düğünler, gelinler için yapıyorum şimdilik ama çok yakında, festiavller için de renkli çiçekli bantlar yapacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. festivaller için gerçekten harika olur! merakla bekliyorum ;)

      Sil
  4. bence Coachella'ya bir yil hepberaber cikartma yapmamiz gerek.. Ayrica cok tatli giyinir gobislerimizi de acariz.. Hatta bu yaz hic kapamayalim diyorum.. :)) heheh operim fistikim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninki gibi fit göbişler açsın ama bazılarının göbişleri çok fena lulucumm ;) :*

      Sil
  5. gözden çıkartabileceğim birkaç gözlüğüme silikon tabancasıyla neler yapıştırabilirim diye düşündüm hemen, hmmmm :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy gözlerimi kapayıp kendimi oraya ışınlamak istedim :D

    YanıtlaSil
  7. Kısa ust trendi bu sezon en sevdiğim trend!
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...