5 Temmuz 2012 Perşembe

Saksı Yüzük

Ne zamandır görüp de "Benim olsun!" dediğim küçük parçalar olmuyordu ta kiii bu yüzüğü görene kadar..
Siz de klasik takılardan sıkılmadınız mı?
Değişik aksesuarlar her zaman ilgimi çekmiştir. Herkeste olmayan, fazla görülmemiş parçalar benim için her zaman daha değerlidir!
İşte bu yüzük de onlardan biri.. Minik bir saksı gibi bitkinizi yanınızda taşıyabiliyorsunuz. :)


Belki biraz fazla iddialı ama çok sevimli!
Üstelik değişik şeylerden hoşlanan kadınlar için harika bir hediye seçeneği..



Dana önce bu yazımda kolye olarak kullanılan şeklinden de bahsetmiştim.
Bi an önce Türkiye'den de ulaşılabilir olsun bu ciciler!
İşte bu da kaynak.

10 yorum:

  1. ahahah çok ilginçmiş ya ama ben takamam heryere takılır :D

    YanıtlaSil
  2. Orjinal şeyleri ve büyük yüzükleri seven ben bunu da çok sevdim tabiki :) Ama ben bunu birgün takar sonra içindeki bitkiyi kuruturum :) oyzüden benim elimde yazık olur bitkiye. Ama bitkisi sahte ise istemem. gerçek olanını ve kokanını isterdim düşünsenize elinizi yüzünüze her yaklaştırdığınızda mis gibi bir koku.

    YanıtlaSil
  3. aaaa ne kadar orijinal buu,kim istemez ki böyle orjinal bir takısı olmasını ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. hmmm demisik bir calisma olmus :)) Kardesime gostermem lazim.. :) -mucevher tasarimcisi cunku- ben sekil itibariyle ilk gorseldekini istedim.. :)

    YanıtlaSil
  5. cok orjinal canım ya harıka ılk defa sende gordum var ya bıttım :) ben de bakiim hemen.optum kocaman :)

    YanıtlaSil
  6. Hihi bayıldım ben bu yüzüğe <3

    YanıtlaSil
  7. aa cok enteresanmıs tatlım baylıyorm bu frklı frklı seyleri bulmana ;)

    YanıtlaSil
  8. Sanırım kaktüs modeli aynı zamanda hoş bir savunma aracı olarak da kullanılabilir. Şey... Kendine batma olasılığı da var tabi. Ama ne derler bilirsiniz. "Kaktüsü seven... Ayağını dikenine göre uzatır." Ya da öyle bir şey, her neyse. Ben bu aksesuarı çok sevdim. ^^

    YanıtlaSil
  9. hahahah enfesmıs bende severıum farklılıkları

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...