5 Mayıs 2012 Cumartesi

Elizabeth Banks vs Tulisa Contostavlos


2 kişi, 1 elbise, 0 başarı...

100 metre uzaktan Versace olduğu anlaşılan bu elbiseyi ilk gördüğümde bayılmıştım.
Elizabeth Banks kışın giydiği için siyah çorapla kombinlemişti ama bootie bu elbiseye hiç yakışmamıştı.
Geçtiğimiz günlerde FHM dergisinin 100 Sexiest Women in the World partisinde Tulisa Contostavlos da Jimmy Choo bilekten bağlı ayakkabılarıyla kombinleyerek beni bir kez daha hayal kırıklığına uğrattı. Kendisi bu görüntüsüyle içinde olduğu partiye ters düşerek seksilikten uzak bir görüntü sergiledi, üstelik o kocaman topuzu da elbiseye hiç yakışmamıştı. Parlak çantasından hiç söz etmiyorum bile!

İkisini de beğenmesem de Elizabeth Banks daha doğru kombinlemiş. Siz nasıl buldunuz, haklıyım değil mi? =)


Zımbalar ve deriler bu sezon gece elbiselerinde sıkça kullanılıyor.
Böyle bir elbise seçerseniz bilekten bağlı ayakkabılar ve kocaman topuzlardan uzak durmalısınız...

15 yorum:

  1. Valla Elizabeth çorapsız giyseymiş benden tam puan alacakmış :) Böyle üstü açık elbiseleri,bildiğin kışlık çorapla kombinlemeyi sevmiyorum. Üstü kaval,altı şişhane gibi duruyor yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyosun biraz garip duruyo gerçekten ben de pek sevmiyorum =)

      Sil
  2. Cidden ikisi de çok kötü kombinlemişler :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biza verseler harikalar yaratırdık dimiii =)

      Sil
  3. peküüü elizabeth banks'in diğer ödül törenlerindeki -özellikle de the hunger games'ten sonra- elbiselerini gördün mü? ağzım açık kalıyor. kadın hep şık hep şık! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cemrecim ben de beğeniyorum onun stilini son zamanlarda çok başarılı.. ;)

      Sil
  4. dediğin gibi bence ikisi de başarısız...

    YanıtlaSil
  5. Thank you for following my dear, following you back now !
    I invite you to follow also on Facebook page and leave the link on my FB wall so I can follow you back ! Kisses

    Fashion and Cookies on Facebook
    Fashion and Cookies

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle katılıyorum podyumdaki elbisenin havasıyla alakası yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havasını söndürmüşler elbisenin, en doğru tanım bu oldu heralde ;)

      Sil
  7. hakkaten cok fenaymis.. Ben de sevmedim ;) Ama elbise cok guzel o ayri Alice'cimmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fenaa.. güzelim elbiseyi ne hale getirmişler diye düşündüm ilk gördüğümde =)

      Sil
  8. hepsi ayrı bir göz kamaştırıcı valla ....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...