16 Kasım 2011 Çarşamba

Mim : Ruhum Ne Renk

j.d. ve SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM beni unutmayıp mimlemişler =)
j.d. mor, sarı ve kırmızı olduğumu söyleyerek hem en sevdiğim rengi unutmamış hem de bilmeden Galatasaray renklerini saymış benim için =)
Süslü ve Pembe Dünyam da yeşil olduğumu söylemiş ki o rengin de benim için ayrı bir önemi olduğu için buna da çok mutlu oldum =)

Şimdi gelelim benim renklerime :

1- Ruhunuz hangi renk?
2- İzlediğiniz blogçular sizce hangi renk?

1- Benim ruhumun eğer bir rengi varsa, ama bu renklerin anlamlarından tamamen bağımsız olarak, kesinlikle mor ! =)

2- İzlediğim blog yazarları ;

Beyaz: Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir.
Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır. Çoğu ülkede matemi temsil eder.
Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir. Hande Ne Yapıyor
Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir. gülümse
Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar. AyÇa , Giz
Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir. BonBon
Mor: Bilinçaltını olumsuz etkileyebilir. Hüznü ve ihtişamı simgeler.
Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir. j.d , SvGLove
Turuncu: İştah açar, yorgunluğu giderir. Süslü ve Pembe Dünyam
Lacivert: Düşünce gücünü arttır, ciddiyet verir. Curcunam
Kahverengi: Kahverengi toprağın rengidir, insanların hareketlerini hızlandırır.
Gri: Uzlaştırıcıdır. Yoğun kullanılırsa bunaltıcı olabilir.

Tabi ki hala bu mimi cevaplamayan varsa, ne yapıcağını biliyor sanırımmm ! =)

5 yorum:

  1. yeşil oldummmm:))teşekkür ederim kuzum:)ben seni biraz mavi,biraz sarı görüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı olmak hem mutluluk hem de gurur verdi bana :P çok teşekkürler tatlım!

    YanıtlaSil
  3. Kuzuuuuu!!Çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim cnmm mim için :)) Ciddiyet verdiğimi bilmiyordum :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...